2013. május 19., vasárnap

~Első Díj*.

Az első díjam :D Köszönöm szépen           -nek :)
                                



Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.)11 kérdést kell feltenni a jelölteknek !


Magamról:
1.-Imádok rajzolni és írni.:D
2.-Örök optimista vagyok, hiszek abban, hogy egyszer minden jobb lesz :)
3.-Imádom a barátaimat.
4.-Ha tehetném egész nap csak szorakoznék
5.-Utálok tanulni -.-
6.-Szeretek olvasni
7.-Imádom Londont
8.-Legnagyobb álmom találkozni a One Direction-nal <3 :D
9.-Szeretek kosarazni.
10.-Imádom a nutteláát <3
11.-Egész nap zenét hallgatok :D

1.Általában hánykor kelsz fel?
  -Hétköznap 7-kór hétvégén meg 10-11-kor
2.van valami amit most szeretnél?
  -rengeteg dolgot szeretnék most :D
3.Milyen telefonod van?
  -Blackberry curve 8520
4.Legjobb barátod?
   -Ádám Anett <3
5.Mi tud nagyon felidegesíteni?
  -Ha valaki hülyének néz..-.-
6.Kire nézel fel?
   -Sok ember van akire felnézek és tisztelek. 
7.Milyen zenét hallgattál utoljára?
  -James Arthur-Impossible
8.Melyik filmet láttad legutóbb?
  -Vakrandi
9.Kedvenc 1D tag?
  -Mind az 5 tagot szeretem de a legjobban Harry-t <3
10.Mikor ismerted meg az 1D-t?
  -Tavaly nyáron :D
11.Kedvenc magazin?
  - Bravo :d

Kérdéseim:
1.Hogy szoktak becézni?
-Timcsi
2.Hány éves vagy?
-14
3.Mikor kezdtél el blogolni?Miért?
-tavaly nyáron.Rábukkantam egy oldalra, és én is szerettem volna egyet csinálni.
4.Szerencseszám?
-6
5.Van háziállatod?
-van, egy kutyám
6.Sportolsz valamit?
-nem
7.Mi fogott meg a(z) One Direction-ban vagy mi volt az első benyomásod mikor megláttad őket?
-eleinte csak a zenéjüket szerettem, de végűl utána néztem, hogy kik is ők.
8.Milyen előadót szeretsz még a(z) 1D-n kívül?
-sokat :D
9.Kedvenc szín?
-zöld
10.Kedvenc zene?
-jelenleg sok van.
11.Van testvéred?
Ha igen mi a neve?-van, Orsi :D

Akiknek küldöm:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

lovestorz.blogspot.hu